.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با پهپادهای ایرانی آشنا شوید

هفته​نامه آسمان در گزارشی با عنوان «شکار جانور قندهار» به معرفی هواپیماهای بدون سرنشین ایرانی در مقابل پهباد جاسوسی آمریکا پرداخت و نوشت:

کرار: در مرداد 89، ایران هواپیمای بدون سرنشینی را به نمایش گذاشت که قادر به حمل مواد منفجره بود. این هواپیما قادر به پرواز در مسافت​های دور دست با سرعت بسیار بالا است. ایران اواخر سال 2008 اعلام کرد که نسل تازه​ای از «هواپیماهای بدون سرنشین تجسسی» ساخته که قادر به ارسال پخش زنده تصاویر از «نواحی تحت کنترل دشمن» است.

مهاجر: هواپیمای بی سرنشین شناسایی و مراقبت هوایی با توانایی ارسال زنده اطلاعات پروازی و تصاویر دریافتی به ایستگاه کنترل زمینی است.این هواپیمای بی سرنشین دارای حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت و دارای پایایی 90 دقیقه است. این هواپیما دارای بدنه تمام کمپوزیت (مواد مرکب) است و سقف پرواز آن 11000 پا بوده و تا 50 کیلومتری قادر به ارسال تصاویر زنده است.
صاعقه: این هواپیما برای افزایش مهارت کارکنان پدافند هوایی به عنوان هدف برای موشک​ها، توپ​ها و پدافند زمینی مورد استفاده قرار می​گیرد. این هواپیما با حداکثر سرعت 2500 کیلومتر بر ساعت می​تواند تا ارتفاع 11000 پا به مدت 90 دقیقه پرواز کند. هواپیمای صاعقه دو و مهاجر دو توسط شرکت قدس طراحی و ساخته شده​اند.

فراز: این هواپیما یک مینی پهبپاد است که توسط دست پرتاب می​شود و می​توان آن را در یک کوله پشتی قرار داد. این هواپیما رقیب pointer آمریکایی است. فراز دو دارای یک موتور الکترویکی است و حداکثر سرعت آن 90 کیلومتر بر ساعت است و تا شعاع 10 کیلومتری می​تواند تصاویر زنده را به یک کامپیوتر ارسال کند. ارتفاع پرواز آن 3000 متر است و 50 ساعت مداومت پرواز دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.